Пошук
  • ELEGIN

На переходах до Євросоюзу зібралося 42 тис. вантажних вагонів

За пів місяця черги вантажних вагонів на прикордонних переходах зросли на 5 тис. одиниць.

Черги вантажних вагонів у напрямку західних прикордонних переходів перевищили 42 тис. одиниць. Про це повідомив Rail.Insider з посиланням на онлайн-конференцію із представниками аграрного ринку.

За половину червня загальне накопичення рухомого складу зросло на 5 тис. одиниць. Найбільше вагонів прямують на прикордонний перехід Ізов – Грубешів (Польща) – 12,9 тис. од. Ще 7,5 тис. вагонів очікують на передачу через стик Чоп – Чієрна на Тисоу, а 5,6 тис. од. необхідно передати до Румунії через перехід Вадул-Сірет – Дорнешти.

Згідно з поточним обсягом щоденної передачі черга на стику Вадул-Сірет – Дорнешти сягає 77 діб. Майже 50 діб мають очікувати вагони, які прямують до переходу Могилів-Подільський – Велчинець (Молдова). Наразі туди прямують 1,3 тис. вагонів.

Також складна ситуація зберігається на переході Дяково – Халмеу (Румунія). У місячній черзі стоять майже 1,4 тис. вагонів.

За словами заступника директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерія Ткачова, основною причиною затримки на переходах з Румунією та Молдовою є нестача візків 1435 мм та дефіцит палива для локомотивів у Молдові.

Фактична середньодобова передача вантажів через залізничні стики у червні порівняно з травнем знизилася на 94 вагони.

Раніше УЗ ввела тимчасові обмеження на перевезення деяких вантажів до Румунії та Угорщини. У бік Угорщини запроваджуються два обмеження, а Румунії – три. Термін дії документів для першого спрямування – до перегляду, а для другого – до 28 червня.

Нагадаємо, 16 червня «Укрзалізниця» завершила електрифікацію залізничної ділянки Ковель – Ізов – Держкордон. За рахунок реалізації проєкту має збільшитись кількість вагонів, які УЗ передає через прикордонний перехід Ізов – Грубешув.

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

На сьогодні меткомбінат працює на одній домні з трьох Блокада морських портів призвела до проблем з експортом стратегічно важливої ​​для України продукції – залізорудної сировини та металу. ГМК опинив

Тарифи на імпорт сталі з Китаю та інших країн продовжили ще на два роки, а українська сталь буде звільнена від митних тарифів Уряд Великої Британії заявив про продовження пакету тарифів та квот на імп

Наявність експорту стає фактором виживання для українських компаній Українські виробники металопродукції відкривають ринок Європи завдяки скасуванню митних тарифів. Таким чином, для українських компан